Privātuma politika

Mēs apņemamies ievērot jūsu privātumu

EF (Education First) ”) ir apņēmusies aizsargāt savu potenciālo un esošo klientu privātumu. EF privātuma politika ( “Privātuma politika”) ”) attiecas uz visiem mūsu apstrādātajiem Personas datiem (kā definēts turpmāk), tostarp Personas datiem, kas savākti vai iesniegti mūsu tīmekļa vietnēs, mobilajās lietotnēs vai mūsu oficiālajās sociālo mediju lapās, vai citos tiešsaistes un bezsaistes kanālos, kā aprakstīts turpmāk (kopā “EF produkti”).

Ja jūs nevarat vai nevēlaties sniegt mums pamatoti pieprasīto personīgo informāciju, mēs, iespējams, nevarēsim jums sniegt pieprasīto informāciju, preces vai pakalpojumus.

EF uzņēmums, kas ir jūsu Personas datu apstrādes pārzinis, kā izklāstīts šajā Privātuma politikā, ir atrodams šeit, un tas būs atkarīgs no tā, par kuru EF produktu(-iem) jūs interesējaties vai esat bijis saistīts. Tas, ka šis uzņēmums ir datu pārzinis, nozīmē, ka tas ir atbildīgs par to, lai jūsu personas dati tiktu apstrādāti saskaņā ar piemērojamiem privātuma un datu aizsardzības tiesību aktiem.

Personas dati

Personas dati” ir informācija vai informācijas daļas, kas ļauj jūs identificēt. Mēs varam vākt, glabāt un izmantot šādu informāciju par jums:

  • vārds, uzvārds un kontaktinformācija (piemēram, pasta un e-pasta adrese, tālruņa numurs),
  • informācija par kontu vai lietotāja ID (piemēram, lietotāja vārds, profila attēls vai sociālo mediju konta ID),
  • dzīvesvietas valsts vai pilsonība,
  • dzimšanas datums,
  • dzimums,
  • tehniskā informācija, piemēram, ekrāna/lietotāja vārds, IP adrese, pārlūkprogrammas un ierīces dati, informācija, kas apkopota, izmantojot sīkdatnes, pikseļu tagus ( tīmekļa bāksignālus) un citas tehnoloģijas, servera žurnāla datņu dati, lietotnes lietošanas dati un atrašanās vietas dati, lapu skatījumi un tīmekļa vietnes navigācija,)
  • izvēles (piemēram, valoda, vēlamie izglītības kursi),
  • uzņēmuma vai skolas nosaukums un adrese, skolotāja vārds, uzvārds un e-pasta adrese, nodarbošanās, akadēmiskie sasniegumi, valodu zināšanas,
  • kredītkartes un debetkartes numurs, maksājumu dati vai bankas konta informācija,
  • veselības stāvoklis (piemēram, alerģijas vai slimības), uztura vajadzības, smēķēšanas paradumi, imunizācija,
  • ceļojuma informācija, pases kopija, informācija par vīzu,
  • apdrošināšanas dati,
  • ģimenes locekļu vārdi un kontaktinformācija,
  • cita informācija, ko sniedzat telefona vai video sarunas vai tērzēšanas laikā, un šādu sarunu vai tērzēšanas ieraksti un/vai transkripcijas,
  • jūsu fotogrāfijas vai videoieraksti,
  • mācību gaitas un apmeklējuma rezultāti.

Kā mēs vācam Personas datus?

Mēs vācam Personas datus dažādos veidos:

  • Tieši no jums:Informāciju tiek vākta tieši no jums, vai nu jūs sniedzat informāciju mums tieši, vai arī jūs rīkojaties tā, ka darāt mums pieejamu informāciju, piemēram:
    • Bezsaistē: Mēs vācam Personas datus no jums bezsaistē, piemēram, kad jūs sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, reģistrējaties produktam vai pakalpojumam vai sniedzat mums informāciju rakstiski, vai arī telefona vai video zvana laikā.
    • Tiešsaistē: Mēs vācam jūsu Personas datus, izmantojot EF Produktus, piemēram, kad jūs reģistrējaties biļetena vai brošūras saņemšanai, izmantojat mūsu tērzēšanas robotu, reģistrējaties kādam produktam vai pakalpojumam. Mēs vācam Personas datus arī:
      • Izmantojot sīkdatnesSīkdatnes ļauj tīmekļa serverim pārsūtīt datus uz datoru vai ierīci ierakstu veikšanai un citiem mērķiem. Ja nevēlaties, lai informācija tiktu apkopota, izmantojot sīkdatnes, vairumā pārlūkprogrammu ir vienkārša procedūra, kas ļauj atteikties no sīkdatņu izmantošanas. Sīkāku informāciju par mūsu izmantotajām sīkdatnēm un mērķiem, kādiem mēs tās izmantojam, skatiet mūsu sīkdatņu politiku.
      • Izmantojot mobilo lietotni. . Kad lejupielādējat un izmantojat kādu no mūsu mobilajām lietojumprogrammām un, ciktāl to atļauj lietotnes privātuma iestatījumi, mēs izsekojam un apkopojam mobilās lietojumprogrammas lietošanas datus, piemēram, datumu un laiku, kad mobilā lietojumprogramma jūsu ierīcē piekļūst mūsu serveriem, un to, kāda informācija un faili ir lejupielādēti mobilajā lietojumprogrammā, pamatojoties uz jūsu ierīces numuru, kā arī statistiku par lietotāju piedzīvotajiem darbības traucējumiem un avārijām.
      • Izmantojot jūsu ierīci. Ja esat aktivizējis šo funkciju savā ierīcē, mēs apkopojam tās fizisko atrašanās vietu, lai sniegtu jums personalizētus uz atrašanās vietu balstītus pakalpojumus un saturu. Vairāk par šādiem pakalpojumiem lasiet sadaļā “Kā mēs izmantojam Personas datus?”.
  • No mūsu korporatīvajiem saistītajiem uzņēmumiem, uzņēmējdarbības partneriem, palīdzības sniedzējiem vai prasību apstrādātājiem. Mēs varam saņemt Personas datus no citām pusēm saistībā ar jūsu kursu/programmu, tostarp:
    • mūsu korporatīvajiem saistītajiem uzņēmumiem, piemēram, vietējo EF uzņēmumu, kas veicina mūsu pakalpojumu pārdošanu un nodrošina klientu apkalpošanu jūsu dzīvesvietas valstī un sniedz mums Personas datus, kas nepieciešami, lai vienotos ar jums par jūsu pasūtījumu, vai skolu jūsu galamērķa valstī, kas sniedz dažus no jūsu pasūtītajiem pakalpojumiem, vai Šveices galveno uzņēmumu, kas atrodas Šveicē un atbild par līgumaizpildi, kas ar jums noslēgts, attiecībā uz jebkuru EF piedāvājumu.
    • Uzņēmējdarbības partneri, piemēram, vietējie tirdzniecības aģenti, kas veicina mūsu pakalpojumu pārdošanu jūsu dzīvesvietas valstī.
    • Apdrošināšanas atlīdzību apstrādātāji, kas saņem informāciju par jūsu apdrošināšanas atlīdzības prasībām apdrošināšanas situācijas gadījumā.
  • No citiem avotiem. Mēs varam saņemt jūsu Personas datus no citiem avotiem, piemēram, publiskām datubāzēm; kopīgiem mārketinga partneriem, piemēram, mārketinga aģentūrām vai digitālā mārketinga automatizācijas un analīzes programmatūras un pakalpojumu sniedzējiem; sociālo mediju platformām, tostarp, bet ne tikai; Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, LinkedIn, X, YouTube un ziņapmaiņas pakalpojumiem, piemēram, WhatsApp vai Facebook Messenger; no cilvēkiem, ar kuriem jūs esat draugos vai citādi saistīti sociālo mediju platformās, kā arī no citām trešām personām. Piemēram, ja jūs izvēlaties savienot savu sociālo mediju kontu ar savu EF Produktu kontu, mums tiks darīti pieejami tādi jūsu profilā reģistrētie Personas dati kā jūsu e-pasta adrese, tālruņa numurs, pasta adrese, dzimšanas datums, vārds un lietotāja vārds. Turklāt mēs izmantojam sīkdatnes, lai izsekotu sociālo mediju tīklu dalībniekus, kā sīkāk paskaidrots mūsu sīkdatņu politikā.
  • Ja jūs pārlūkojat mūsu vietnes. Mēs varam arī vākt informāciju par mūsu pakalpojumu izmantošanu, izmantojot jūsu pārlūkprogrammu, lai izsekotu darbību mūsu vietnēs, piemēram, jūsu Multivides piekļuves kontroles (MAC) adresi, datora tipu (Windows vai Macintosh), ekrāna izšķirtspēju, operētājsistēmas nosaukumu un versiju, ierīces ražotāju un modeli, valodu, interneta pārlūkprogrammas veidu un versiju, pakalpojumu sniedzēju, kā arī jūsu izmantotā EF Produkta nosaukumu un versiju. Turklāt IP adrese tiek identificēta un automātiski reģistrēta mūsu servera žurnālu datnēs, kad vien apmeklējat EF Produktus, kā arī apmeklējuma laiks un apmeklētā(-ās) lapa(-as). Vairāk par jūsu IP adreses un citu pārlūkošanas datu vākšanu varat izlasīt mūsu sīkdatņu politikā.

Kā mēs izmantojam Personas datus?

Mēs izmantosim jūsu Personas datus šādiem mērķiem:

  • EF apstrādās jūsu Personas datus, lai pabeigtu jūsu rezervāciju, nodrošinātu jums pasūtītos produktus un pakalpojumus (tostarp ceļojumu apdrošināšanas segšanu), sniegtu klientu apkalpošanas un administratīvos pakalpojumus vai kā citādi nepieciešams, lai izpildītu līgumu starp jums un mums, vai kā sīkāk aprakstīts šajā politikā.
  • Mēs varam arī izmantot Personas datus:
    • Lai noteiktu atbilstošu valodas līmeni, analizētu jūsu prasmes un ieteiktu uzlabojumus.
    • Statistikas vajadzībām, sistēmas uzturēšanai, rezerves kopiju veidošanai, lietošanas līmeņu aprēķināšanai un palīdzībai diagnosticēt servera problēmas ar EF Produktiem, uzņēmējdarbības attīstībai, kā arī lai nodrošinātu EF Produktu pareizu darbību.
    • Lai ar jums varētu sazināties un lai jūs varētu sazināties ar citiem lietotājiem, izmantojot EF Produktus, kā to atļauj attiecīgais produkts.
    • Lai nodrošinātu klientu apkalpošanu vai nosūtītu ar pakalpojumu saistītu informāciju, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, SMS, ziņapmaiņas pakalpojumus, piemēram, WhatsApp, Facebook Messenger, tērzēšanas robotus vai e-pastu.
    • Lai ļautu jums piedalīties ziņojumu dēļos, tērzēt, izmantot profila lapas un blogus, kā arī izmantot citus pakalpojumus, kas ļauj jums publicēt informāciju un materiālus.
    • Attiecīgā gadījumā, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu juridiskas prasības vai lai piedzītu parādus.
    • Lai atklātu, izmeklētu vai novērstu informācijas drošības incidentus, krāpšanu, maldināšanu, drošības incidentus vai noziegumus;
    • Lai izpildītu piemērojamās juridiskās, regulatīvās un atbilstības prasības, tostarp, bet ne tikai, sankciju likumus.
    • Lai jūs varētu ziņot par problēmām, izmantojot mūsu trauksmes cēlēju kanālus.
    • Ja esat parakstījis fotoatļaujas veidlapu: jūsu fotogrāfijas vai videoieraksti var tikt izmantoti mārketinga materiālos, lai reklamētu EF produktus.
    • Lai apmācītu mūsu pārdošanas darbiniekus un aizsargātu mūsu darbiniekus no draudiem telefona vai video zvanu laikā.
    • Ja esat devis savu piekrišanu apstrādei mārketinga nolūkos:
      • Lai analizētu un uzlabotu mūsu piedāvājumus, identificējot lietošanas tendences, nosakot mūsu reklāmas kampaņu efektivitāti un pielāgojot EF Produktu pieredzi un saturu, pamatojoties uz jūsu iepriekšējām darbībām EF Produktos. Piemēram, atkarībā no tā, kādu EF Produktu esat meklējis mūsu tīmekļa vietnē vai iepriekšējās pārlūkošanas laikā, EF Produktu piedāvājums var būt ierobežots līdz konkrētai valodai, kursu ilgumam vai budžetam.
      • Lai sniegtu jums personalizētus, uz atrašanās vietu balstītus pakalpojumus un saturu, izmantojot jūsu ierīces fizisko atrašanās vietu. Piemēram, jūs tiksiet novirzīts uz vietējo EF tīmekļa vietni jūsu valodā, ja jūsu ierīce norāda, ka pārlūkojat no šīs valsts, vai arī jums var tikt ieteikts jūsu atrašanās vietai tuvākais EF birojs, lai apmeklētu vai saņemtu informāciju.
      • Lai reklamētu mūsu produktus un pakalpojumus, tostarp īpašas akcijas, pamatojoties uz jūsu interesēm, piemēram, izmantojot e-pasta mārketinga risinājumus, piemēram, Salesforce Marketing Cloud pārvaldības programmatūru, kas uztur adresātu sarakstus un plāno un modificē e-pasta ziņojumus, pamatojoties uz to, ko saņēmēji izlasa, uz ko noklikšķina vai pārsūta tālāk, vai izmantojot citus kanālus, piemēram, SMS, citus tūlītējo ziņapmaiņas pakalpojumus vai tērzēšanas robotus, telefona zvanus ar operatoru (tā saukto telemārketingu) vai tradicionālo pastu. Visos šādos paziņojumos būs ietverta skaidra atteikšanās saite vai piedāvāta cita atteikšanās funkcija.
      • Pārraidīšanai un paziņošanai trešo personu uzņēmumiem vai citiem EF uzņēmumiem to mārketinga nolūkā, tostarp tiešā mārketinga darbībām un telemārketingam.
      • Pārsūtīšanai un saziņai ar trešo personu uzņēmumiem vai citiem EF uzņēmumiem to mārketinga mērķiem, tostarp tiešā mārketinga darbībām un telemārketingam.
    • Mēs varam piedāvāt iespēju norēķināties par EF Produktiem, izmantojot maksājumu risinājumus, tostarp, bet ne tikai, Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm (“Klarna”). Lai piedāvātu jums Klarna maksājumu metodes, mēs varam nodot jūsu personas datus kontaktinformācijas un pasūtījuma informācijas veidā Klarna, lai Klarna varētu novērtēt, vai jums ir tiesības izmantot tās maksājumu metodes, un pielāgot šīs maksājumu metodes jums. Jūsu nodotie personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Klarna paziņojumu par privātumu.

Kā mēs kopīgojam Personas datus?

Mēs kopīgojam jūsu Personas datus, kā aprakstīts turpmāk un šajā Privātuma politikā, kā arī kā to atļauj piemērojamie tiesību akti:

  • Korporatīvajiem saistītajiem uzņēmumiem
  • Mūsu korporatīvie saistītie uzņēmumi ir, piemēram, vietējais EF uzņēmums, kas veicina mūsu pakalpojumu pārdošanu un nodrošina klientu apkalpošanu jūsu dzīvesvietas valstī, vai skola jūsu galamērķa valstī, kas sniedz dažus no jūsu pasūtītajiem pakalpojumiem, vai EF uzņēmumi, kas nodrošina iekšējās pakalpojumu funkcijas, piemēram, IT, juridiskos vai citus koplietošanas pakalpojumus. Ja esam saņēmuši jūsu piekrišanu, mēs varam arī kopīgot jūsu Personas datus ar mūsu EF korporatīvajiem saistītajiem uzņēmumiem to mārketinga mērķiem. Šo filiāļu saraksts ir pieejams šeit kā arī International Care Ltd, Selnaustrasse 30, 8001 Zürich.

  • Trešās puses pakalpojumu sniedzējii
  • Mēs dalāmies ar Personas datiem ar trešajām personām saistībā ar pakalpojumu sniegšanu jums un mūsu uzņēmuma darbību. Piemēram, mēs varam kopīgot Personas datus ar IT sistēmu nodrošinātājiem, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem, apstrādātu kredītkartes vai citus maksājumu risinājumus, plānotu nodarbības vai uzglabātu mācību rezultātus; vai ar digitālā mārketinga automatizācijas un analīzes programmatūras un pakalpojumu nodrošinātājiem; ar reklāmas platformām, lai piedāvātu jums jūsu interesēm pielāgotu reklāmu; ar citām trešajām personām, lai nodrošinātu klientu apkalpošanas, uzņēmējdarbības analīzes, krāpšanas novēršanas un atbilstības pakalpojumus, un ar vīzu apstrādes aģentūrām. Ja neesat savlaicīgi apmaksājis mums savus rēķinus, mēs varam nodot daļu jūsu datu parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējam Intrum. Tas ietver jūsu vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu, kontaktinformāciju un, ja nepieciešams, parāda piedziņas numuru. Intrum ir starptautisks uzņēmums ar daudziem grupas uzņēmumiem un darbību dažādās valstīs. Intrum uzņēmums, kas apstrādās jūsu personas datus, ir atbildīgs par jūsu datu aizsardzību kā datu pārzinis. Informāciju par apstrādes darbībām attiecīgajā valodā var atrast Intrum tīmekļa vietnē attiecīgajā valstī internetā.

    Personas dati, kas savākti saskaņā ar foto izpaušanas veidlapu, var tikt kopīgoti ar fotogrāfu/producēšanas uzņēmumu.

    Ja mēs piedāvājam izmantot tērzēšanas robotu EF Produktos, izmantojot jaunākās mākslīgā intelekta tehnoloģijas, jautājumi, kurus jūs uzdodat tērzēšanas robotam, tiks pārsūtīti un uz laiku uzglabāti mākslīgā intelekta tehnoloģiju nodrošinātājam, bet netiks izmantoti, lai apmācītu vai uzlabotu tā mākslīgā intelekta modeļus. Personas dati netiks pārsūtīti, ja vien jūs savos jautājumos nebūsiet norādījis personas datus. Plašāku informāciju varat izlasīt šeit: https://openai.com/policies/api-data-usage-policies. Tērzēšanas saruna un norādītos tērzēšanas laukos iesniegtie personas dati tiks glabāti EF mūsu klientu attiecību pārvaldības sistēmā mārketinga vai klientu apkalpošanas vajadzībām.

  • Ceļojumu pakalpojumu sniedzēji
  • Mēs kopīgojam Personas datus ar piegādātājiem, kas saistīti ar ceļošanu, tostarp viesnīcām, aviosabiedrībām, autobusu vai vilcienu pakalpojumu sniedzējiem, kā arī kursu vadītājiem, aktivitāšu vadītājiem vai citiem līgumslēdzējiem saistībā ar mūsu programmu pārvaldību; vai ceļojumu apdrošināšanas kompānijai, kas sagatavo jums ceļojuma apdrošināšanu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ceļojumu pakalpojumu sniedzēji var sazināties ar jums, lai iegūtu papildu informāciju, ja un kā tas ir nepieciešams, lai atvieglotu jūsu rezervāciju vai citādi nodrošinātu ceļojumu vai saistītos pakalpojumus.

  • Uzņēmējdarbības partneri
  • Mēs varam kopīgot jūsu Personas datus ar uzņēmējdarbības partneriem. Tas var notikt, piemēram, ja mēs reklamējam programmu vai piedāvājam pakalpojumu vai produktu kopā ar trešās puses uzņēmējdarbības partneri vai ja mēs izmantojam vietējos tirdzniecības aģentus, lai reklamētu mūsu pakalpojumus jūsu dzīvesvietas valstī. Vairumā gadījumu programmā vai piedāvājumā būs norādīts trešās puses uzņēmējdarbības partnera nosaukums, atsevišķi vai kopā ar mūsu uzņēmumu, vai arī jūs tiksiet novirzīts uz šā uzņēmuma tīmekļa vietni ar paziņojumu.

  • Citas trešās puses
  • Ja jūs piesakāties EF produktam/pakalpojumam, izmantojot vienotu pierakstīšanos, izmantojot trešās puses lietotni vai platformu, jūs kopīgojat noteiktu informāciju ar šo sociālo mediju platformu, piemēram, to, ka esat apmeklējis vai mijiedarbojies ar mums.

  • • Korporatīvie darījumi
  • Gadījumā, ja mūsu uzņēmums tiek tieši vai netieši pārdots vai apvienots ar citu uzņēmumu, jūsu Personas dati var tikt izpausti mūsu konsultantiem, potenciālajam pircējam un potenciālā pircēja konsultantiem, un tie var tikt nodoti jaunajiem uzņēmuma īpašniekiem.

  • Juridiskās tiesības un pienākumi
  • Mēs arī kopīgojam Personas datus, ja uzskatām, ka tas ir nepieciešams: (a) saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem; (b) lai nodrošinātu atbilstību tiesvedības procesam; (c) lai atbildētu uz valsts un valsts iestāžu, tostarp valsts un valsts iestāžu ārpus jūsu dzīvesvietas valsts, pieprasījumiem; (d) lai izpildītu mūsu noteikumus un nosacījumus vai līgumu; (e) lai aizsargātu mūsu vai jebkuru mūsu saistīto uzņēmumu darbību; (f) lai aizsargātu mūsu un/vai mūsu saistīto uzņēmumu, jūsu vai citu personu tiesības, privātumu, drošību vai īpašumu; (g) lai mēs varētu izmantot pieejamos tiesiskās aizsardzības līdzekļus vai ierobežot zaudējumus, kas mums var rasties.

Starptautiska datu pārsūtīšana

EF veic uzņēmējdarbību vairākās citās valstīs, un jūsu Personas dati var tikt kopīgoti ar EF saistītajiem uzņēmumiem vai citiem iepriekš aprakstītajiem saņēmējiem, kuriem ir nepieciešams saņemt šādus datus, lai veiktu jūsu pieprasītos pakalpojumus vai saskaņā ar šo politiku. Šādi saņēmēji var atrasties ārpus jūsu valsts, tostarp valstīs ārpus EEZ/Šveices , kas nenodrošina tādu pašu aizsardzības līmeni kā jūsu dzīvesvietas valsts, tostarp jūsu programmas galamērķa valstī (lūdzu, skatiet visus galamērķus mūsu tīmekļa vietnē šeit www.ef.com/pg/) vai jebkuram EF pakalpojumu sniedzējam, kas atrodas ASV, ES vai Indijā. Ja vien Eiropas Komisija vai līdzvērtīga iestāde jūsu mītnes valstī nav nolēmusi, ka attiecīgā valsts nodrošina pietiekamu personas datu aizsardzības līmeni, EF izmantos līgumus, kas balstīti uz Eiropas Komisijas vai attiecīgās vietējās iestādes standarta datu aizsardzības klauzulām par personas datu starptautisku pārsūtīšanu, lai nodrošinātu atbilstību piemērojamiem tiesību aktiem. Jums ir tiesības pieprasīt mums datu aizsardzības standarta klauzulu kopiju (sazinoties ar mums, kā norādīts tālāk sadaļā “Sazinieties ar mums”).

Ar ko mēs pamatojam savas tiesības vākt un izmantot Personas datus?

Mēs esam dokumentējuši mūsu apstrādes darbību juridiskos pamatus1. pielikumā.

Dažos gadījumos mēs apstrādājam jūsu Personas datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu (piemēram, kad jūs piekrītat, ka mēs varam iestatīt sīkdatnes, kas nav obligāti nepieciešamie). Ciktāl mēs izmantojam sensitīvus Personas datus, mēs to veicam, pamatojoties uz jūsu nepārprotamu piekrišanu, ja vien apstrāde nav atļauta citādi saskaņā ar piemērojamiem datu aizsardzības tiesību aktiem. Sensitīvi dati var būt, piemēram, informācija par veselību, etnisko izcelsmi vai reliģisko pārliecību - vairāk lasiet sadaļā “Sensitīvi dati”. Ja mēs apstrādājam datus, pamatojoties uz piekrišanu, jūsu piekrišana ir atsaucama jebkurā laikā.

Dažu jūsu Personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai sniegtu jums pakalpojumus saskaņā ar līgumu, ko esat noslēdzis ar mums. Bez šīs informācijas mēs nevarētu sniegt jums noteiktus pakalpojumus.

Citos gadījumos mēs apstrādājam jūsu datus, ja mums to pieprasa likums (piemēram, ja tiesas rīkojums vai kāds piemērojamais likums pieprasa apstrādāt datus).

Mēs apstrādājam jūsu Personas datus arī tad, ja tas ir mūsu vai trešās personas likumīgās interesēs, ar nosacījumu, ka jūsu datu aizsardzības tiesības nav svarīgākas par šīm interesēm. Tas var būt, lai tirgotu produktus vai pakalpojumus, kas ir līdzīgi tiem, kurus jūs jau esat iegādājies no tās pašas juridiskās personas. Ja mēs nepaļaujamies uz piekrišanu, juridiskām prasībām vai līgumisku nepieciešamību, mēs apstrādājam jūsu Personas datus, pamatojoties uz leģitīmām interesēm, kā aprakstīts šajā Politikā.

Drošība

Mēs izmantojam atbilstošus organizatoriskus, tehniskus un administratīvus pasākumus, lai mūsu kontrolē esošie Personas dati būtu precīzi un aktuāli, kā arī lai aizsargātu Personas datus pret neatļautu vai nelikumīgu apstrādi un nejaušu Personas datu nozaudēšanu, iznīcināšanu vai bojāšanu.

Atteikšanās no abonēšanas

Ja jebkurā brīdī vēlaties pārtraukt saņemt no mums mārketinga paziņojumus, varat izmantot saņemto mārketinga paziņojumu atteikšanās funkciju vai informēt mūs, izmantojot sadaļā “Sazinieties ar mums” norādīto kontaktinformāciju. Pieprasījumā, lūdzu, norādiet, ka vēlaties pārtraukt saņemt no mums mārketinga paziņojumus.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka izmaiņas var nestāties spēkā nekavējoties. Mēs centīsimies izpildīt jūsu pieprasījumu(-us) pēc iespējas ātrāk.

Trešo personu vietnes

Šī Privātuma politika neattiecas uz trešo personu, kurām jūs tieši sniedzat Personas datus, privātumu, informāciju vai citu praksi, tostarp trešo personu, kas pārvalda jebkuru vietni, uz kuru EF Produkts satur saiti, un mēs neesam atbildīgi par to privātumu, informāciju vai citu praksi. Saites iekļaušana EF Produktos nenozīmē, ka mēs vai mūsu saistītie uzņēmumi atbalsta šo vietni.

Turklāt mēs varam nodrošināt jums piekļuvi trešo pušu funkcijām, kas ļauj jums kopīgot savas darbības EF Produktos ar savu sociālo mediju kontu(-iem), piemēram, Facebook vai LinkedIn. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jebkādu informāciju, ko jūs sniedzat, izmantojot šo funkciju, reglamentē attiecīgās trešās puses privātuma politika, nevis šī Privātuma politika. Mēs nekontrolējam un neesam atbildīgi par to, kā trešās personas izmanto informāciju, ko jūs sniedzat, izmantojot šo funkciju.

Cik ilgi mēs glabājam Personas datus?

Mēs glabāsim jūsu Personas datus tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams nolūkiem, kādiem tie tika vākti, vai saskaņā ar tiesību aktos un tirgus praksē noteiktajiem termiņiem, izņemot ja turpmāka glabāšana ir nepieciešama, lai izpildītu juridisku pienākumu vai lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu juridiskas prasības, vai ja ir paziņots īpašs termiņš.

Mēs glabāsim ierobežotas jūsu Personas datu daļas, kas ir nepieciešamas mārketinga mērķiem, līdz jūs atsaucat savu piekrišanu, bet nekādā gadījumā ne ilgāk kā 10 gadus pēc jūsu pēdējā pabeigtā pakalpojuma vai produkta piegādes

Ja esat jaunāks par 16 gadiem

Ja esat jaunāks par 16 gadiem, jums kopā ar vecākiem vai aizbildņiem jāpārskata šis teksts, lai pārliecinātos, ka abi to saprotat. Ja mēs uzzināsim, ka esat jaunāks par 16 gadiem un ka esam apkopojuši informāciju par jums bez jūsu vecāka vai aizbildņa piekrišanas, mums var nākties pēc iespējas ātrāk dzēst šo informāciju, un jūs nevarēsiet izmantot EF produktus.

Sensitīvi dati

Mums var būt nepieciešams vākt sensitīvus personas datus (piemēram, informāciju par veselību, reliģisko pārliecību vai seksuālo orientāciju), lai administrētu ceļošanu, izmitināšanu, apdrošināšanu un nodrošinātu jūsu labklājību kursu laikā.

Lai piedalītos mūsu kursos un ceļojumos, studentiem jābūt labā fiziskā un garīgā veselībā. Tāpēc mēs varam pieprasīt, lai pirms došanās ceļā atklājat visus nopietnus iepriekš pastāvošos veselības stāvokļus un pašreizējos medikamentus. Mēs varam pieprasīt arī pierādījumus par vakcināciju un ārstu izziņas. Līdz izbraukšanas brīdim jums arī nepārtraukti jāziņo mums par jebkādiem jauniem apstākļiem saistībā ar fiziskās vai garīgās veselības stāvokli.

Ja kursa laikā saslimstat vai zaudējat darbspēju, mēs varam veikt visus pasākumus, ko uzskatām par nepieciešamiem jūsu drošībai un labsajūtai, tostarp nodrošināt medicīnisko aprūpi un nogādāt jūs mājās. Šādā gadījumā EF var sazināties ar jūsu ārkārtas kontaktpersonu(-ām) saistībā ar radušajām veselības problēmām.

Jebkādus sensitīvus personas datus, ko par jums vācam, mēs glabāsim un kopīgosim šifrētā vidē, un piekļuvi nodrošināsim tikai tiem, kam šī informācija ir jāzina. Dati tiks glabāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams, lai sasniegtu mērķus, kādiem tie tika vākti, vai ilgāk, ja tas būs nepieciešams, lai ievērotu vietējos likumā noteiktos noilguma termiņus juridisku prasību celšanai. Mēs pārliecināsimies, ka esam saņēmuši jūsu nepārprotamu piekrišanu šādai apstrādei, ja vien piemērojamie datu aizsardzības tiesību akti neparedz izņēmumu.

Šīs Privātuma politikas atjauninājumi

Mūsu Privātuma politika laiku pa laikam var mainīties. Mēs būtiski nesamazināsim jūsu tiesības saskaņā ar šo Privātuma politiku, neinformējot jūs par to. Jebkuras izmaiņas Privātuma politikā mēs publicēsim šajā lapā, un pirms šādu izmaiņu ieviešanas mēs sniegsim pamanāmāku paziņojumu. Ja to pieprasa likums, mēs lūgsim jūsu iepriekšēju piekrišanu jebkurām izmaiņām.

Jūsu tiesības

Mēs ievērojam jūsu tiesības piekļūt jūsu informācijai un kontrolēt to, kā arī atbildēsim uz pieprasījumiem saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem privātuma un datu aizsardzības jomā. Mēs varam jums lūgt pārbaudīt jūsu identitāti un sniegt citu informāciju, lai palīdzētu mums atbildēt uz jūsu pieprasījumu.

Atkarībā no likumīgā pamata apstrādei, uz kuru mēs paļaujamies, jums ir tiesības:

  1. pieprasīt piekļuvi saviem personiskajiem datiem;
  2. pieprasīt, lai mēs izlabojam vai aizpildām personas datus, kas ir neprecīzi vai nepilnīgi;
  3. pieprasīt dzēst jūsu personas datus, ko mēs darīsim, ja to prasīs spēkā esošie tiesību akti privātuma un datu aizsardzības jomā;
  4. noteiktos apstākļos ierobežot jūsu personas datu apstrādi;
  5. pieprasīt, lai mēs jums sniedzam jūsu personas datu kopijas mašīnlasāmā formātā vai pārsūtītu tos starp dažādiem pakalpojumiem;
  6. iebilst pret noteiktiem apstrādes veidiem, ieskaitot gadījumus, kad mēs apstrādājam jūsu personas datus, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm un tiešas tirdzniecības nolūkos; un
  7. kur mēs esam lūguši jūsu piekrišanu apstrādāt jūsu datus, lai atsauktu šo piekrišanu.

Šīs tiesības dažās situācijās ir ierobežotas saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem privātuma un datu aizsardzības jomā, piemēram, ja mēs varam pierādīt, ka mums ir juridisks pienākums vai cits likumīgs iemesls apstrādāt jūsu datus.

Ja vēlaties izmantot šīs tiesības, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot tālāk norādīto kontaktinformāciju. Mēs ceram, ka varam apmierināt visus jūsu jautājumus par veidu, kādā apstrādājam jūsu datus. Tomēr, ja jums ir neatrisinātas bažas, jums ir arī tiesības sūdzēties datu aizsardzības iestādēm.

Automatizēta lēmumu pieņemšana

Ja esat devis piekrišanu mārketingam, EF var vākt Personas datus profilēšanas nolūkos, lai sniegtu jūsu interesēm pielāgotu reklāmas informāciju, piemēram, lai analizētu vai prognozētu aspektus, kas attiecas uz jūsu ekonomisko stāvokli, veselību, personīgajām vēlmēm, interesēm, uzticamību, uzvedību, atrašanās vietu vai pārvietošanos. Šāda veida profilēšana nerada jums juridiskas sekas.

Mēs varam arī izmantot ar mašīnmācīšanos darbināmu rīku, lai reģistrētu jūsu valodu nodarbību laikā, lai analizētu jūsu prasmes un ieteiktu uzlabojumus. Šāda veida apstrāde nerada jums nekādas juridiskas sekas.

Mēs varam arī ierakstīt un analizēt pārdošanas zvanus ar jums, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģiju, lai kontrolētu kvalitāti un uzlabotu pārdošanas rezultātus, kā arī lai apmācītu mūsu valodas modeļus. Informācija no šādiem zvaniem, piemēram, tonis un atslēgas vārdi, tiek apvienota arī ar citiem personas datiem, ko esam apkopojuši saistībā ar mūsu saziņu ar jums, piemēram, sanāksmju apmeklējumu un sanāksmju piezīmēm. Šāda veida apstrāde nerada jums nekādas juridiskas sekas.

Sazinieties ar mums

Ja vēlaties saņemt EF rīcībā esošās informācijas par jums kopiju; datu aizsardzības standarta klauzulu kopiju vai vēlaties izmantot kādu no savām tiesībām, lūdzu, sazinieties ar kādu no mūsu birojiem vai noklikšķiniet šeit.

Ja jums ir sūdzības par to, kā mēs rīkojamies ar jūsu personas datiem, vispirms sazinieties ar mūsu DAI, noklikšķinot šeit. Jums ir arī tiesības sazināties ar uzraudzības iestādi valstī, kurā dzīvojat.

Pielikumu 1

Apstrādes veids un mērķis Apstrādes juridiskais pamats
Jūsu rezervācijas izpilde, jūsu pasūtīto produktu un pakalpojumu (tostarp ceļojumu apdrošināšanas segšanas) nodrošināšana, klientu apkalpošana, administratīvie pakalpojumi. Apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu, kura puse esat jūs, vai lai pēc jūsu pieprasījuma veiktu pasākumus pirms līguma noslēgšanas.
Lai noteiktu atbilstošu valodas līmeni, analizētu jūsu prasmes un ieteiktu uzlabojumus. Apstrāde ir nepieciešama līguma izpildei.
Statistikas vajadzībām, sistēmas uzturēšanai, dublēšanai, lietošanas līmeņa aprēķināšanai un palīdzībai diagnosticēt servera problēmas ar EF Produktiem, uzņēmējdarbības attīstībai, kā arī lai nodrošinātu EF Produktu pareizu darbību. Leģitīmās intereses pārvaldīt un uzlabot EF Produktus lietotāju labā.
Lai ar jums varētu sazināties un lai jūs varētu sazināties ar citiem lietotājiem, izmantojot EF Produktus. Apstrāde ir nepieciešama līguma izpildei.
Lai nodrošinātu klientu apkalpošanu vai nosūtītu ar pakalpojumu saistītu informāciju, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, SMS, ziņapmaiņas pakalpojumus, piemēram, WhatsApp, Facebook Messenger, tērzēšanas robotus vai e-pastu. Apstrāde ir nepieciešama līguma izpildei.
Lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu juridiskas prasības vai lai piedzītu parādus.
  • Juridisks pienākums.
  • Leģitīmās intereses celt un aizstāvēt juridiskas prasības vai piedzīt parādus, lai aizsargātu uzņēmumu.
  • Lai atklātu, izmeklētu vai novērstu informācijas drošības incidentus un/vai ziņotu par krāpšanu, maldināšanu vai noziegumiem.
  • Juridisks pienākums.
  • • Leģitīmās intereses atklāt, izmeklēt vai novērst informācijas drošības incidentus, maldināšanu un noziegumus, lai aizsargātu (a) EF Produktu lietotājus un (b) mūsu direktorus, darbiniekus un konsultantus
  • Lai izpildītu piemērojamās juridiskās, normatīvās un atbilstības prasības
  • Juridisks pienākums.
  • Leģitīmās intereses nodrošināt atbilstību piemērojamiem tiesību aktiem un noteikumiem.
  • Fotoattēlu vai videoierakstu izmantošana mārketinga materiālos, lai reklamētu EF Produktus. Apstrāde ir nepieciešama līguma izpildei.
    Lai analizētu un uzlabotu mūsu piedāvājumus, identificējot lietošanas tendences, nosakot mūsu reklāmas kampaņu efektivitāti un pielāgojot EF Produktu pieredzi un saturu, pamatojoties uz jūsu iepriekšējām darbībām EF Produktos. Piekrišana.
    Sniegt jums personalizētus uz atrašanās vietu balstītus pakalpojumus un saturu, izmantojot jūsu ierīces fizisko atrašanās vietu. Piekrišana
    Lai reklamētu mūsu produktus un pakalpojumus, tostarp īpašas akcijas, pamatojoties uz jūsu interesēm.
  • Piekrišana.
  • Leģitīmās intereses, lai tiešā mārketingā piedāvātu produktus vai pakalpojumus, kas ir līdzīgi tiem, kurus jūs jau esat iegādājies no tās pašas juridiskās personas ierobežotā laika periodā.
  • Pārsūtīšanai un saziņai ar trešo personu uzņēmumiem vai mūsu saistītajiem uzņēmumiem to mārketinga mērķiem, tostarp tiešā mārketinga darbībām un telemārketingam. Piekrišana.
    Nosūtīšanai un saziņai ar trešo personu uzņēmumiem, lai piedāvātu maksājumu risinājumus, ceļojumu organizēšanu vai IT pakalpojumus.
  • Līguma izpilde.
  • Leģitīmās intereses vadīt komercsabiedrību, kas izmanto atbilstošu trešo personu pakalpojumu sniedzēju pakalpojumus.
  • Sensitīvu datu apstrāde.
  • Piekrišana.
  • Nepieciešams, lai aizsargātu datu subjekta vitāli svarīgas intereses.
  • Lai analizētu mūsu mijiedarbību, lai uzlabotu pārdošanas procesu un kvalitātes kontroli. Leģitīmās intereses.
    Lai jūs varētu piedalīties ziņojumu dēļos, tērzēt, izmantot profila lapas un blogus, kā arī izmantot citus pakalpojumus, kas ļauj jums publicēt informāciju un materiālus. Piekrišana.
    Lai jūs varētu ziņot par problēmām, izmantojot mūsu ziņotāju kanālus. Piekrišana.
    Lai apmācītu mūsu pārdošanas darbiniekus un aizsargātu mūsu darbiniekus no draudiem telefona vai video zvanu laikā. Piekrišana